woensdag 13 augustus 2014

Dat SMAAKT!

Al eerder schreef ik dat in Nederland ik dansjes doe in de supermarkt. Er is zoveel meer te krijgen dan hier Shanghai. Biologische producten in overvloed en in elke stad of dorp wel een goede natuurwinkel.
Wat een rijkdom.

Ik ben de afgelopen jaren fan geworden van het merk SMAAKT.  Zij maken (h)eerlijke biologische producten. Al hun producten worden gemaakt met aandacht en liefde voor mens, dier en natuur.
Ze hebben meerdere verkooppunten in Nederland. De producten zijn te verkrijgen bij Jumbo, Albert Heijn, Coop, Plus en Hoogvliet.
Ook hebben ze een webshop waar je online producten kan bestellen. In de webshop hebben ze meerder merken te koop, o.a. RAW Superfoods, Lucy Superfoods, Bio Today.
Met deze andere merken ben ik nog niet bekent, maar het assortiment van deze merken ziet er ook goed uit.

Ik ga in Nederland altijd naar de Jumbo voor de SMAAKT afdeling. De afdeling is vrij groot, tenminste in het filiaal waar ik kom. De keuze is reuze en ik wou wel dat ik 2 koffers alleen kon vullen met hun producten.
Vooral de pindakaas is mijn favoriet. Er zit alleen pinda's in en een beetje zeezout (biologisch geteeld) en verder helemaal niks. Gewoon zoals pindakaas hoort te zijn.
Ook de spelt spaghetti/pasta, de dadels en noten van Smaakt vallen hier goed in de smaak. De smaken zijn puur.
Ik kan jullie het merk echt aanraden, want zoals ze zelf zeggen: het is eerlijk en heerlijk!



Voor een ieder die nog naar Shanghai komt en ruimte over heeft in de koffer.... pindakaas van Smaakt is welkom ;-)

Eerlijk en heerlijke pindakaas


2 opmerkingen:

  1. Mag dit wel de BORDER over :P of moeten we dan een mooie boete betalen hihi Greetz :: Marianne::

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij krijgen het gewoon mee... je hoort wel eens verhalen dat mensen spullen moeten inleveren, met name kaas en worst. Pindakaas, no problem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen