maandag 29 juli 2013

De reis

Oke, daar ga ik dan....beginnen aan een blog.Eigenlijk best spannend.

Ik ben nu een half jaar bezig met het veranderen van mijn leven en dan met name mijn eetgewoontes.
Net terug van een tripje Nederland en veel mensen waren enthousiast over mijn lifestyle change en wilden graag meer weten. Vandaar deze blog.
Met jullie wil ik delen hoe ik nu leef en hoe ik mijn verdere journey to a healthy lifestyle zal ontwikkelen.

Voor een ieder die me niet kent, ik ben Minke en ik woon sinds augustus 2009 in Shanghai. Hier ben ik leerkracht bij de Taalschakel.
Een jaar geleden begonnen mijn man en ik ons te verdiepen in een gezonder leven. Wij gingen films kijken als Food Matters, Hungry for Change en Food inc. Documentaires die ons aan het denken zetten. Maar verder deden we er nog weinig mee.
Toch besloten we na een tijdje een juicer (sapcentrifuge) aan te schaffen en zo begonnen we met kleine stapjes gezonder te leven.
Een half jaar later nam ik me voor meer te bewegen en minder uit 'pakjes' te koken.
Kleine stapjes, maar grote veranderingen! Inmiddels bijna 11 kg afgevallen, voel me gezonder en blijer!
Veel mensen vragen me of ik op dieet ben, afvallen voor the big day... 12 juli ben ik namelijk getrouwd met de liefde van mijn leven!
Maar eerlijk is eerlijk: nee, ik ben niet op dieet en ben hier niet aan begonnen om in een maatje kleiner te passen.
Het is een lifestyle change. Een verandering die ik graag wil behouden en wil delen. En hoop door deze blog mezelf te stimuleren en uit te dagen en hopelijk kan ik jullie ook iets meegeven.
To be continued!

Groetjes, Minke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten