maandag 22 september 2014

Nieuwe uitdaging

Mensen die me op Facebook hebben weten het inmiddels: ik mag schrijven voor de MAMA rubriek van Sofemme.nl.
Sofemme is het nieuwe online magazine voor vrouwen en gaat vandaag, maandag 22 september, dan echt van start.

Ik ga hier schrijven over zwangerschap en moederschap. Ook in deze artikelen hoop ik tips te kunnen geven over alles wat te maken heeft rondom deze thema's, hierin betrek ik natuurlijk mijn gezonde visie en keuzes. Inmiddels staan er al een aantal artikelen van mij online.
Een hele leuke, nieuwe uitdaging voor me!

Check allemaal de website van Sofemme.nl!! Het is een magazine waar je van alles kunt lezen over: health, food, mama, fashion, life, workout, beauty, news en fun.

Like de Facebook pagina hier en deel het met je vrienden. En houd het natuurlijk dagelijks in de gaten om op de hoogte te blijven!

Ik zal ook gewoon hier verder blijven bloggen!

Veel leesplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten